Sąlygos ir nuostatos – LEI System: registracijos agentas

Sąlygos ir nuostatos

Turinio lentelė

Gaukite savo LEI
Užpildykite mūsų paraiškos procesą vos per kelias minutes.
Paruošta per 15 min

Šios sąlygos ir nuostatos apibrėžia reguliavimo sistemą, įsipareigojimus ir teises, susijusias su LEI registracijos, atnaujinimo ir valdymo paslaugomis, kurias teikia LEI System OU.

1. Sutarties šalis

LEI System OU, privati ribotos atsakomybės bendrovė, įregistruota Estijoje, bus sutarties šalis, teikianti paslaugas pagal LEI System prekės ženklą. Tais atvejais, kai kliento gyvenamojoje šalyje nėra vietinio LEI System padalinio, LEI System OU (LEI numeris 984500908J38713A7650) veiks kaip numatytoji juridinė įmonė. LEI System veikia kaip LEI registracijos agentas ir palaiko bendradarbiavimą su oficialiai akredituotu vietiniu veiklos vienetu (LOU), Ubisecure Oy (prekiaujančiu kaip RapidLEI), kuris turi LEI: 529900T8BM49AURSDO55.

2. LEI prašymas ir valdymas

2.1. Klientas gali pateikti prašymą gauti, atnaujinti arba perkelti juridinio asmens identifikatorių, užpildydamas atitinkamą internetinę formą ir atlikdamas mokėjimą priimtinu būdu, pavyzdžiui, kreditine kortele arba PayPal.

2.2. Pateikdamas paraišką, klientas pripažįsta ir sutinka su šiomis sąlygomis ir nuostatomis bei patvirtina, kad visi pateikti duomenys yra tikslūs. Pareiškėjas patvirtina, kad turi teisę veikti atitinkamo juridinio asmens vardu. Tam tikri kontaktiniai duomenys gali būti perduoti LOU, kad būtų palaikomas patvirtinimas.

2.3. Klientas įgalioja LEI System sutikti su LOU sąlygomis ir nuostatomis (pvz., RapidLEI) jų vardu. Visos LOU sutartys yra pagrįstos GLEIF gairėmis ir iš esmės yra panašios. Pavyzdžiui, RapidLEI paslaugų sąlygas galite rasti čia.

2.4. LEI System suteikiama teisė veikti kliento juridinio asmens vardu LEI klausimais, įskaitant jo išdavimą, metinį atnaujinimą ir perkėlimą.

2.5. Kai LEI perkeliamas iš kito tiekėjo į LEI System, gali prireikti pakeisti LOU. Perkėlimas turi įvykti prieš arba kartu su atnaujinimu.

2.6. LEI, kuriuos administruoja LEI System, gali būti atnaujinami iki 60 dienų prieš galiojimo pabaigos datą. Situacijose, kai ankstyvas atnaujinimas vyksta po perkėlimo iš kito paslaugų teikėjo, gali būti sumažintas galiojimo laikotarpis.

2.7. Apdorojimas prasidės, kai bus gauta tiek paraiška, tiek mokėjimas.

2.8. LEI System gali paprašyti dokumentų, patvirtinančių pareiškėjo įgaliojimus, įskaitant, bet neapsiribojant, įgaliojimą.

2.8.1. Įgaliojimai turi būti pasirašyti tik asmenų, oficialiai įgaliotų atstovauti juridiniam asmeniui. Asmens tapatybės klastojimas ar įgaliojimų klaidinimas yra griežtai draudžiamas.

2.9. Papildomi dokumentai gali būti prašomi patikrinimo tikslais, įskaitant:
• juridinio asmens registracijos pažymėjimo kopiją
• įgaliotų atstovų identifikaciją
• įsteigimo datos įrodymą
• dokumentus, patvirtinančius pakeitimus, atliktus įmonės įrašuose

2.10. Jei juridinį asmenį valdo arba kontroliuoja patronuojanti įmonė, kuri rengia konsoliduotąsias finansines ataskaitas, turi būti pateikti 2 lygio (patronuojančios įmonės) duomenys. Jei ataskaitų teikimas neįmanomas, turi būti pateikta pagrįsta priežastis.

2.10.1. LEI System gali paprašyti dokumentų, patvirtinančių konsolidavimo statusą.

2.11. Tarptautiniai filialai privalo pateikti pagrindinės buveinės LEI, kuris turi būti aktyvus (IŠDUOTAS statusas).

2.12. Investiciniai arba skėtiniai fondai gali būti paprašyti atskleisti fondų santykius, įskaitant fondo valdytoją, skėtinę struktūrą ir/arba maitintojo-pagrindinio fondo santykius.

2.12.1. Gali būti prašoma pateikti atitinkamus dokumentus, patvirtinančius tokius santykius.
2.12.2. LEI turi būti pateikti kiekvienam susijusiam subjektui, kuris yra minimas.

2.13. Dauguma LEI registracijų užbaigiamos per 1–3 valandas. Tačiau paraiškos, susijusios su patronuojančių įmonių ar fondų santykiais, gali užtrukti iki 48 valandų. LEI atnaujinimai ir perkėlimai gali užtrukti iki 7 dienų. Nepilni arba neteisingi duomenys gali sukelti vėlavimus.

2.14. Sėkmingai užbaigus paraišką, patvirtinimas ir sąskaita faktūra bus išsiųsti nurodytu el. pašto adresu.

2.15. Paraiškos tampa privalomos ir neatšaukiamos po pateikimo ir mokėjimo. Tai taikoma tiek pradiniams registravimams, tiek atnaujinimams, įskaitant perkėlimus.

2.16. Jei klientas nepateikia reikiamų dokumentų, LEI System ir jos partneris LOU gali tęsti naudodami viešai prieinamą informaciją. LEI, kurių negalima apdoroti dėl trūkstamų duomenų, nebus grąžinami, ir nebus prisiimta atsakomybė už pasekmes, kylančias dėl to.

2.17. Kai LEI išduodamas, jis ir susiję referenciniai duomenys tampa viešai prieinami GLEIF ir LEI System svetainėse. LEI yra nuolatiniai ir negali būti perleisti ar pašalinti.

2.18. LEI System praneš klientui el. paštu 60 dienų prieš numatytą atnaujinimo datą.

3. Daugiamečiai planai ir automatiniai atnaujinimai

3.1. Klientai gali pasirinkti iš anksto apmokėti savo LEI atnaujinimus iki penkerių metų laikotarpiui.

3.2. Nepaisant daugiamečio išankstinio apmokėjimo, LEI duomenys vis tiek bus atnaujinami kasmet, kaip reikalauja GLEIF. Oficiali „kita atnaujinimo data“ yra pagrįsta 365 dienų ciklu nuo paskutinio patvirtinto atnaujinimo.

3.3. Jei LEI, kuriam taikoma daugiamečio sutartis, yra perkeltas kitam paslaugų teikėjui, sutartis su LEI System laikoma nutraukta ir kompensacija nebus išduota.

3.4. Klientai gali įjungti automatinį atnaujinimą. Mokėjimas už tokius atnaujinimus atliekamas 60 dienų prieš galiojimo pabaigos datą naudojant pradinį mokėjimo būdą.

3.5. Pranešimas apie automatinį atnaujinimą bus išsiųstas registruotu el. paštu. Klientas turi penkias kalendorines dienas atšaukti arba pakeisti duomenis. Kai atnaujinimas prasideda, jis negali būti atšauktas.

3.6. LEI System pasilieka teisę atnaujinti referencinius duomenis naudojant registrų šaltinius.

3.6.1. Jei oficialūs registrai nėra prieinami, gali būti naudojami esami referenciniai duomenys atnaujinimui.
3.6.2. Jei patikrinimas nepavyksta, patronuojančių įmonių ar fondų santykiai gali būti pažymėti kaip nevieši.
3.6.3. Klientai yra atsakingi už pranešimą LEI System apie bet kokius pakeitimus, kurių registrai neužfiksavo.
3.6.4. LEI System gali prašyti papildomų patvirtinančių dokumentų, įskaitant atnaujintus finansinius duomenis, naujus įgaliojimo laiškus arba išimčių deklaracijas.
3.6.5. Jei reikalaujami dokumentai nepateikiami per 60 dienų, LEI gali būti neatnaujintas ir paslaugų sutartis gali būti nutraukta.

4. LEI sertifikatas ir žyma

4.1. Skaitmeninis ir/arba spausdintas LEI sertifikatas gali būti pridėtas prie užsakymo atsiskaitymo metu arba prašomas vėliau naudojant LEI paieškos funkciją.

4.2. Spausdinti sertifikatai išsiunčiami per 7 darbo dienas į juridinio asmens registruotą adresą.

4.3. LEI System neprivalo iš naujo išduoti spausdintų sertifikatų tais atvejais, kai pristatymas nepavyksta dėl neteisingos adreso informacijos arba atsisakymo priimti pristatymą.

5. Paslaugų mokesčiai ir apmokestinimas

5.1. LEI susijusių paslaugų, įskaitant registraciją, atnaujinimą ir perkėlimą, kainos skelbiamos LEI System svetainėje ir apima taikomus GLEIF mokesčius.
Mokesčius už naujo LEI užsakymą, LEI perkėlimą ar LEI atnaujinimą galite rasti čia.

5.2. PVM tvarkymas:
• Estijos klientams: taikomas 22% PVM. Nuo 2025 m. liepos 1 d. PVM tarifas padidės iki 24% ir kainos bus atitinkamai koreguojamos.
• ES klientams su galiojančiu PVM numeriu: PVM nebus pridedamas (taikomas atvirkštinis apmokestinimas).
• Klientams už ES ribų: PVM nėra taikomas.

5.3. Automatiniai atnaujinimai bus apmokestinami pagal aktyvias kainas, paskelbtas apdorojimo metu.

6. Grąžinimo politika

6. Grąžinimai ir atšaukimai

6.1. Grąžinimo prašymai turi būti pateikti info@leisystem.com ir bus peržiūrėti per 7 darbo dienas.

6.2. Grąžinimai atliekami per pradinį mokėjimo būdą ir gali užtrukti iki 30 dienų, priklausomai nuo banko įstaigos.

6.3. Taikomas €40 grąžinimo apdorojimo mokestis.

6.4. Grąžinimai nėra galimi šiais atvejais:
• LEI jau buvo išduotas arba atnaujintas.
• Automatinis atnaujinimas buvo užbaigtas.
• Daugiamečio sutartis buvo nutraukta anksčiau laiko.
• LEI perkėlimas sukėlė galiojimo laikotarpio praradimą.
• Klientas nepateikė reikiamos informacijos per 60 dienų.
• Patronuojančių įmonių duomenys buvo pateikti, bet vėliau pripažinti negaliojančiais.
• Fizinio sertifikato pristatymas nepavyko dėl kliento klaidos.

6.5. Visas grąžinimo tvarkymas yra taikomas GLEIF RA valdymo sistemai.

7. Trečiųjų šalių paslaugos ir rinkodaros partneriai

7.1. LEI System gali perduoti tam tikras palaikymo paslaugas specializuotiems trečiųjų šalių tiekėjams. Tai gali apimti:
• internetinių platformų priežiūrą ir palaikymą
• saugų mokėjimų tvarkymą
• komunikacijos paslaugas (pvz., el. paštas, pranešimai)
• klientų atsiliepimų rinkimo įrankius

LEI System OÜ yra duomenų valdytojas, LEI System OÜ perduoda mokėjimams atlikti reikalingus asmens duomenis įgaliotajam duomenų tvarkytojui Maksekeskus AS.

7.2. Šie tiekėjai gali pasiekti klientų duomenis tik tiek, kiek reikia jų paslaugoms teikti, laikantis konfidencialumo ir duomenų apsaugos susitarimų.

7.3. Kontaktiniai duomenys (verslo pavadinimas, atstovas, el. paštas ir kt.) gali būti dalijamasi su pasirinktais rinkodaros partneriais, siūlančiais paslaugas, susijusias su klientu.

7.4. Trečiųjų šalių tiekėjai gali tiesiogiai susisiekti su klientais dėl jų paslaugų, jei tai susiję su LEI System veikla.

7.5. Visi trečiųjų šalių įsipareigojimai yra taikomi privatumo standartams, lygiems arba aukštesniems už tuos, kuriuos nustato LEI System.

7.6. Naudodamasis LEI System paslaugomis, klientas sutinka su aukščiau nurodytais susitarimais.

8. Teisinė jurisdikcija ir galutinės nuostatos

8.1. Klientas lieka vienintelis atsakingas už visus veiksmus ir įsipareigojimus, susijusius su jų juridinio asmens LEI.

8.2. LEI System neprisiima atsakomybės už finansines ar reguliavimo pasekmes, kylančias dėl LEI apdorojimo vėlavimų ar nesėkmių.

8.3. Šios sąlygos ir nuostatos gali būti atnaujintos be įspėjimo. Naujausia versija visada yra prieinama leisystem.com.

8.4. Ši sutartis ir bet koks ginčas ar pretenzija, kylanti iš jos ar susijusi su ja, įskaitant nesutartinius ginčus ar pretenzijas, bus reglamentuojami ir aiškinami pagal Estijos Respublikos įstatymus. Estijos Respublikos teismai turi išimtinę jurisdikciją spręsti bet kokį tokį ginčą ar pretenziją.